Bakfull och full av funderingar.

Godmorgon läsare! Godmorgon på huvudvärk, illamående och extremt sug efter pizza.. kul att ni tittade förbi denna gråa Söndag!
 
Jag mår som jag förtjänar, det blev på tok för mycket vin igår.. Puh! Massa mat och onyttigheter också. Jag kan ju inte kontrolera mig när jag dricker då äter jag en massa skit. Så nu har jag varit jätte onyttig både fredag och lördag! vart ska detta sluta? jo säkret där det började på 75KG! Nej jag tänker absolut inte tillåta det! Aldrig där igen. Det är inte snyggt och överhuvudtagen bekvämt. Jag ska börja träna i morgon eftersom mitt jobb på BR drar igång på allvar jag jobbar 6 h/ dagen och tänkte träna både innan och efter och äta nyttigt med gröt mellanmål och bra luncher. Jag kommer blogga dag fö dag hur träningen går och på måndag nästa vecka ska jag väga mig. Har ingen ork att göra det idag då jag säkert gått upp i vikt. Annars så tycker jag ju att dieten har fungerat på vardagarn. Men på helgerna skiter det sig. Men men man måste ju få njuta lite också. Men som sagt denna vecka som kommer så är jag i träningsland och ska ge mitt allt för att gå ner mer i vikt och bilda muskler.
 
Imorgon börjar vi med gröt 08.00
Cykla iväg 30min till gymmet.
08.30 med 30 min uppvärmning på löpbandet.
1-1,5h styrketräning för kroppen.
10.00 dusch och fixning av hår 1h.
Då har jag 1h på mig att ta mig till jobbet och äta mitt första mellanmål, Lätt kesella.
Äter lunch vid 15.00.
Slutar jobbet 17.00 och äter lite keso och nötter.
17.30 1h aerobics
18.30 1 h yoga
Cykla hem 20.00
Äta kvällsmat kanske lax och broccoli.
 
Nu hoppas jag som fan att jag kan följa detta! Men jag ska prova. Kan tjockisarna i "älskling du har blivit en tjockis" Träna arslet av sig så kan jag :)
 
va tror ni, kommer jag lyckas med detta?
Puss
/Fia


Kommentarer
J

Sv: Mjo, kanske att jag var lite attraherad av honom och hans sätt, han var ju både rolig och trevlig, men inget som jag tänkte på aktivt innan drömmen. Sen glömde jag bort det och kan komma ihåg honom idag utan att känna attraktion, så det var bara en fas.

Till din kommentar, så förstår jag till fullo vad du menar, jag hade en kompis som alltid påpekade vad min syster gjorde(som alltid stuckit ut lite och gjort som hon velat, en fantastisk människa), då blev jag VÄLDIGT arg. Även fast jag någon gång kommer ihåg att jag känt mig besviken på min syster själv innan och ventilerat detta för kompisen så kände jag att hon inte hade rätt att prata om henne på detta viset, jag ville bara ha en som lyssnade, inte snacka skit om min finaste lillasyster!

Jag menar att det blir lite samma stämning i situationen att du själv ska ju få ha rätt att ha lite självdistans utan att det ska övergå i att andra har kul på din bekostnad... det är så knäppt det där.

2012-07-01 @ 12:07:06
URL: http://springforlivet.myshowroom.se/
Snöflickan

Snaccka om tuff dag alltså lycka till :-)

2012-07-01 @ 21:32:21
URL: http://snoflickansara.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fläskfian

Hej Jag har skapat denna blogg enbart för att jag ska gå ner 20 kg med Camebridge soppor och motivera mig själv.

RSS 2.0