2 dagar kvar! :D

Godmorgon!
Jag är fortfarande lite tung i huvudet och ont i halsen. Jag har ätit sånna laxerande tabletter och i går gick det jätte bra. men idag är jag bubblig istället. Hmm aldrig är man nöjd :S Jag ska ju som jag lovade lägga upp bilder idag så att ni får se förändringens vi
vingar under dessa 6,5 veckor varav jag gått på ren kur i 4 veckor och 2 dagar :D

Denna togs 14 Maj


Denna togs idag


14 Maj


idag


14 Maj

Idag


Mina mått från förra veckan:

Lår:                           50 Cm -1
Lår högst upp:            55 Cm -2
höfter:                       97Cm -1cm
mage:                        93 Cm -2cm
under brösten:            76 Cm -2
byst:                          88 m -3
armar:                       29 Cm +-0

Så där ja!
Lite har hänt sen förra veckan. Nu blev bilderna lite skummt uppladdade men hoppas ni ser ändå. På torsdag lägger jag upp bilder från 6 veckor sen så ni verkligen kan se skillnaden. Jag har lite kvar men är väldigt nöjd med resultatet hittils :D

Puss
/Fia


Kommentarer
Adela

Klart du ska vara nöjd du är ju supersnygg ju :-)
Hur mycket har du gått ner sedan du börja med strikt kur?

2012-06-20 @ 07:18:42
URL: http://nyaadela.bloggo.nu
Maya

shit vilken skillnad...fan va duktig du är:)

2012-06-21 @ 23:47:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fläskfian

Hej Jag har skapat denna blogg enbart för att jag ska gå ner 20 kg med Camebridge soppor och motivera mig själv.

RSS 2.0