okej, det sket sig!

oj sopp dieten sket sig.. haha fuck.
Jag är bara så starving när jag har mens. Men jag kan säga så här att jag tog en soppa med svart kaffe i morse och nyss va jag så sinnes sjukt hungrig och tänkte nej det får bli en kombikur. Jag skulle göra lite tv snacks och kom på bästa receptet hittils:
 
100g gurkstavar 12 kcal
50g lätt kvarg 35 kcal
1 vitlök 5kcal
salt
svartpeppar
 
Blanda allt utom gurkan till en dipp och dippa gurkan. Ett tv snacks för 52 kcal!
 
Blanda i gurkan fast i riven form så har du tzatziki!
 
Nu jävlar ska allt skit som jag ätit i helgen bort tillsammans med 5 kg till. Men jag tar kombokuren tsm med träning. Jag måste få leva lite också.
 
va tycker ni?
 
Puss
/Fia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fläskfian

Hej Jag har skapat denna blogg enbart för att jag ska gå ner 20 kg med Camebridge soppor och motivera mig själv.

RSS 2.0