En lördag i Juni.

God morgon! En yrvaken fia ska upp och jobba.. Visst jag drömte nu i morse också men det va en otrevlig dröm om en mördare som mördade folk och la upp dom på snabbköpsband... Puh men den va inte så trvlig så det blir ingen bildserie idag.
Men jag borde växla om denna blogg till en drömblogg och bara skriva ut vad jag drömmer så kanske det finns någon där ute som kan säga vad det är för fel på mig ;P
 
En annan sak när det gäller bloggen så tror jag att jag har gått och blivit kär.. Kär i min blogg. jag längtar efter att få skriva av mig och snacka lite med er läsare och läsa era bloggar :) det känns som att man känner er fast vissa av er är som jag totalt anonyma. Jag funderar på att om ett tag gå ut med vem jag är.. Men då kanse det blir en tråkblogg eftersom jag inte skulle våga skriva mina hemlisar här då.. Ifall mamma eller ännuvärre pappa skulle få syn på den. pappa: "-vi ska iallafall inte se den där Hamilton filmen när Fia är hemma"..
ja herregud jag blir nog annonymus ett tag till.
 
Idag: Det blir till att jobba på BR-Leksaker, "Vet ni vad det bästa är* trum trum* Leksaker från BR" bästa i hela livet? bästa bara idag? Det bästa man kan köpa? Vet inte riktigt om Jag tycker att det bästa är leksaker från br en trött lördagsmorgon då man vet att man kommer bryta ryggen av sig när man plockar upp 100 kilo Monster high dockor.
 
 
Dieten: Igår så höll jag den jättefint, gröt och wook som vanligt. på kvällen så skar jag upp zuccini och morötter i ugn och en veggie file.. slutet gott allting gott om det inte hade varit för att min killes syrra, hennes kille och deras kusin kom på besök och skulle titta på skräckfilm (där av drömmen i morse) Jag är ju av den naturen att jag klarar inte av att titta på såna typer av filmer jag sitter på högspänning hela tiden. Men det dukades upp saltapinnar, nachochips och 400 kilo choklad. Jag paxade salta pinnar för jag vet att dom är det bättre alternativet. Så varje gång skräckorkestern började spela och mördaren va nära huvudrollsinnehavarna så höll jag ju på att tugga käken ur led på dessa salta pinnar. Så det blev nog 100g, Men filmfan va ju inte slut så det va bara att börja trycka natchochips som aldrig förr. Så jag spräkte min diet igår. Men men.. gott va det.
 
Idag är jag och karln bjudna på grillfest hos hans faster med övrig släkt. Det blir grill, lekar, vin och skoj så idag skiter jag i någon diet också.. Jag måste få leva. Den där vitvinsflaskan (footofafrica) har stirrat mig i ansiktet alltförlänge när jag öppnar kylskåpet. Jag kollade upp vad en flaska innehöll 750ml ca 500kcal! Det va inte så farligt tycker jag. Om jag skippar potatisen och kör grillad qournfile och sallad så ska jag nog ro hem dieten idag.. så länge ingen ställer fram godis, chips,popcorn, nötter, glass, saltapinnar, choklad eller tårta.. ;)
Skål på er brudar!
Puss
/Fia
 


Kommentarer
Snöflickan

Oj alltså men är du säker att du inte är gravid;-) jag hade liknande drömmar då.
Okej om du har sveriges bästa så har jag världens bästa och snart är vi gifta Yeaaa.
Alltså jag gillar utseende som henrik hjelt robert aschberg er stadsminister hårda så men visar sin mjuka sida och armar jag går igång på armar och jaa Philip är bara så perfekt och har en blick jag bara blir pirrig och svag för ;-)

2012-06-30 @ 10:44:13
URL: http://snoflickansara.wordpress.com
Snöflickan

Sgarv ja alltså prinser är ju fin men jag föredrar min egen Philip.
Googla vietnam såg härligt ut :-)

I helge9? Jag har sjungit på bröllop idag. Och. Resten får bli som den blir ;-)

2012-06-30 @ 16:24:20
URL: http://snoflickansara.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fläskfian

Hej Jag har skapat denna blogg enbart för att jag ska gå ner 20 kg med Camebridge soppor och motivera mig själv.

RSS 2.0