Jobbigt att jobba.

Puh va jobbigt och tungt det va att jobba igår. Usch. Jag kännde mig hungrig trött och tung. Men just nu har jag syndafallet mellan benen och tror att min mens har haft uppehåll under dieten och nu tar ut sig med all rätt. Men jag blir så trött av det.
 
Dieten:
Den gick som planerat igår fram tills kvällsmaten. Jag hade ingen lax hemma så det blev qourn nuggets med grönsallad. Så jag slutade nog på 950kcal på hela dagen. Men det känns inte som någon större förlust då jag cyklade 1.2 mil innan och efter jobbet. Jag skulle vilja börja jobba men som sagt känner mig inte pigg i kroppen. Så jag börjar med det nästa vecka.
 
Idag blir det gröt, kesella, sojabitar med wook och cocosmjölk, ikväll vet jag inte men det blir förhoppningsvis lax :) under 1000 kcal hamnar jag nog iaf.
 
det får bli ett kort inlägg då jag är lite stressad :)
 
Puss
/Fia!


Kommentarer
Snöflickan

Så spännande det låter :-)
Liten bit utanför Fairbanks Alaska hittar du mig ich idag har vi haft varm 15 grader ;-)

2012-06-27 @ 21:59:33
URL: http://snoflickansara.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fläskfian

Hej Jag har skapat denna blogg enbart för att jag ska gå ner 20 kg med Camebridge soppor och motivera mig själv.

RSS 2.0