Hålla vikten!

Godmorgon :)
 
Som ni märkte igår så krachade ju mina planer totalt. Men jag kände att det inte fungerade när jag precis har kommit i mål och uppe på det har världens mens. Så jag skjuter på en ny sopp period. Men 10 kg till ska jag iaf ner :) Jag börjar nog efter semestern så kan jag fopkusera fullt ut på att hålla vikten och träna. Jag kommer fortfarande ha mina rubriker men lägger så småning om till träning som rubrik. Just nu är jag förkyld och har ingen lust att träna med ont i halsen så det får nog också vänta i några dagar.
 
Dieten: Igår åt jag:
1 soppa till frukost 160kcal,
gurkstavar och kvarg tzatziki 53kcal.
Jag gjorde maränger på äggvita och sötin 20kcal
Sallad med veggie file 250kcal
2 vegie korvar 66kcal
morötter 3 st 50kcal
 
totalt:600Kcal
 
Men Jag blev så extremt hungrig på kvällen, kunde knapt sova. Så idag ska jag mer planera hur jag ska äta för att hålla mig mätt.
 
Jag börjar med1 dl fiberhavregrynsgröt med 1 msk frysta hallon och mjölk 200kcal
mellan mål: 100g kvarg 70kcal
lunch: Shirataki nudlar med wookade grönsaker och qourn 150 kcal
mellanmål: 100g keso 70kcal
kvällsmat laxfile med broccoli och tzatziki sås 284
totalt
ca: 874 kcal
 
 
puh det är lite kämpigt att räkna kalorier men jag vill absolut inte gå upp i vikt!
klockan 12 börjar jag jobba så det går nog bra :)
 
Nu ska jag göra gröt! hej å hå ;)
 
Puss
/Fia
 


Kommentarer
Snöflickan

Vad duktig du är som räknar kalorier, har du nån bra sida för det?
Tycker du är duktig som kämpar på och måste vara trist att de faller av men men, självklart hittar jag mycket inspiration annars skulle jag inte återkomma även om du inte vetat om mig förrs jag gav mig tillkänna igår.
Som jag sa jag börjar på allvar den 5 aug häng gärna med om du vill.

By the way jag starta en blogg idag: snoflickansara.wordpress.com tittta gärna in om du vill

2012-06-26 @ 13:23:28
URL: http://snoflickansara.wordpress.com
Therese

Kikar in och skänker lite pepp :)

Svar: Åh tackar och bockar. Hoppas du gillar den :D
Fia Ahlgren

2012-06-27 @ 03:37:28
URL: http://mittnudirekt.blogspot.con


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fläskfian

Hej Jag har skapat denna blogg enbart för att jag ska gå ner 20 kg med Camebridge soppor och motivera mig själv.

RSS 2.0