Trött och lite stött i kanten.

GUUUD VA JAG VA TRÖTT I MORSE!!!
Mina planer gick käpprätt åt..
Jag va så onyttig i helgen och hade ju värsta planerna på att gå och träna, vart tog det vägen?
Jag sover så oroligt och har så sjuka drömmar, vet inte vad det beror på.
Men i allafall såp gick jag upp och åt gröt och lagade min shirataki wook. Efter jobbet så va jag och sambon tvugna attt storhandla mat. Så nu kan jag äta massa nyttig mat och inte behöva känna att jag måste förbereda och handla varje dag. Vilket kommer att underlätta när jag ska äta nyttigt. Men jag vill så gärna komma igång med träningen. Jag vill känna svetten rinna ner för kroppen och känna hur styrkan kommer till mig under härlig musik och dansmoves. Men Sambon har semester och jag vill ju så gärna vara ed honom. Eftersom jag tidigast börjkar 11.00 så kan vi ju ha supermysiga filmkvällar :)
 
Orkar inte skriva mer. Ska försöka skärpa mig!
 
Ha det bra och hoppas ni är piggare än mig!
 
PUSS
/Fia


Kommentarer
Sofia

Det kan ju inte bli värre så nu blir det ju bara bättre, nu ska du bara ta dig dit det brukar ju vara den jobbiga biten att verkligen gå utanför dörren =).
SV: haha ska be svärmor om hon kan höra med honom haha. Massa kramar ha en underbar dag!

2012-07-02 @ 22:16:10
URL: http://livetefterengbp.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fläskfian

Hej Jag har skapat denna blogg enbart för att jag ska gå ner 20 kg med Camebridge soppor och motivera mig själv.

RSS 2.0