Är jag med i dolda kameran?

VA I (ursäkta uttrycket) HELVETE! Jag har gått ner 2 Kg sen jag vägde mig sensat för 2,5 veka sen.
Är detta ett skämt? Jag väger alltså 65KILOOOO!  Senast jag blev rosenrasande över vikten vägde jag 67. Men hur går det ihop? Jag har ju gått ner 8cm i midjan på dessa 2,5 veckorna men knappt ett skit i vikt?
Men hellre går jag ju ner i midjan såklart. Jag hade ju velat varit på 60 nu!
GRAAAAGH! Helvetesjävlaskitfi**asjävlafanballe #X@!%!!
 
(10 min senare då jag tagit mig samman)
 
Jag är ändå glad eftersom jag tappat 10 KG allt som allt på 6 veckor totalt och kommer i alla mina vackra kläder igen. Nu kan jag ha mina älsklingsbyxor som tillochmed sitter mjukisskönt på mig. Jag hämtade en kavaj från mamma och pappa igår och den är nu lite stor. Jag kunde inte ens få i armarna i den för 6 veckor sen så jag ska verkligen tacka mig själv för denna kamp. Men det tragiska är att nu börjar den riktiga kampen.
 
Dieten: Igår gick jag på ren kur. Jag åt min första soppa 10 min andra vid 18 och så tog jag en choklad/apelsinbars från Cambridgekuren vid 21 eftersom jag va på kalas hos mina föräldrar. Mamma serverade smörgåstårta så jag tog ca 10 småräkor och drack 1,5 lite cola light. Jag har ju inte druckit någon cola på alla dessa veckor så det va gudagott :) Jag kommer att köpa mig en våg idag så att jag kan ha stenkoll på vad jag väger. Jag vill inte gå upp bara ner. Jag ska ju gå på kombinerad kur nu i 1 vecka med reservationer på midsommarafton. Jag ska försöka vara nyttig men något glas vin blir det allt :D
 
Idag
Jag börjar äta idag eller i morgon men det blir bara något ytterst lite ikväll. Vill inte bli magsjuk på midsommarafton. Det har hänt förr när jag gått på diet en längre tid att jag blir jätte dålig när jag äter mat. Men jag ska vara ytterst försiktig. Ska jag äta mat ikväll så blir det veginuggets 100g 165 kcal lite wokgrönsaker 150g 45kcal och Mirakelpasta 0kcal med lite soja 20 kcal.Jag är snorförkyld idag och det värker i hela kroppen så det får bli te och film för hela slanten.
 
 
snoriga pussar
 
/Fia
 


Kommentarer
HotMama

Asså, guuud vad du är duktig!! Du kämpar ju på som attans, och på inlägget nedan, dina ryggvalkar är ju borta nu! YAY!!

Gillar din svordomsramsa, låter som de jag brukar komma med!

Och mirakelpasta o kcal - whut?!?

2012-06-20 @ 13:28:14
URL: http://hotmama.blogg.se
emma-isabella

Jisses vad duktig du är!!
65 kilo? Det är min dröm ;)
Så sluta va så neggo ;)
*hihihi*

Jag har stått still på vågen i en månad så idag kör jag igång med renkur för att få en kickstart =)
kram

2012-06-20 @ 16:48:12
URL: http://emmaisabellavictoria.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fläskfian

Hej Jag har skapat denna blogg enbart för att jag ska gå ner 20 kg med Camebridge soppor och motivera mig själv.

RSS 2.0