Dagens dröm.

Tack gode gud att jag är anonym. För det jag tänker skriva nu skulle jag aldrig våga skriva om ni visste vem jag var men jag hade en helt fantastiskt, sjuk och kåt dröm i morse, innan jag vaknade. Jag gör denna till en bildserie så ni får nått att klura på.
 
Jag va på en fest med min nuvarande kille. En stor gala och det va fullt med kändisar.
Mitt i vimmlet möter mina ögon Mikael persbrandts ögon.
och han är där med sin gravida fru (Lia boysen (?).
Han tittar så där djupt in i mina ögon och jag lämnar min kille och går fram till Mickael och pratar.
 
Vi hamnar på nått sjukt sett i en vit soffa där jag får känna på hans biceps.
Jag säger något om att hans överarmar är storre än mina lår.. tro mig  drömmen va dom enorma.
 
Vi hamnar i ett vitt luftigt härlig sovrum.
nått sånt här.
 
Vi har grymt sex och jag har dåligt samvete för min kille men jag måste bara ha mer av Persbrandt.
 
 
När vi är klara så har han på sig sina kalsonger ( ni vet dom han har designat)
 
Okej hade jag vaknat här så hade jag varit överlycklig men det är nu det sjuka börjar!
 

Han lägger sig i sängen och säger att han har en överasknin. han stoppar in handen i kallingarna och letar runt och tar upp en kyckling!
 
Dessvärre har kyckligen brutit benet. Men jag får en sån moderskännsla av att han har kyckligen i kallingarna under pungen för att den ska hålla sig varm. Vi plåstrar om den och den blir bra.
 
Vi bestämmer oss jag och micke för att vi passar så bra ihop
 
Men han väntar ju ett riktigt barn med lia boysen
Så vi bestämmer oss för att tillsammans adoptera en... håll i er.. en plastdocka!!
 
Minns att vi ger henne ett namn men kommer inte ihåg vad.
 
Innan jag vaknar ska jag precis till att berätta för min kille att jag är ihop med herr Persbrandt och att vi har adopterat en docka och att jag nu måste sälja huset och flytta in med Micke!
 
 
Mina drömmar skrämmer mig...
 
P.s Jag la in chokladsåsen i kylen och det blev till pralinsmet! yam yam!
 

Hoppas ni fortfarande vill läsa min blogg trotts att jag är mentalt störd i mina drömmar!
 
Puss
/Fia
 
 
 
 


Kommentarer
Snöflickan

Yeesuus för chokladorgasm sedan detta vart ska det sluta? :-D
Klart man måste fortsätta läsa då?

Jag bara var tvungen att googla denna karl och nog har ni väl snyggare män i Sverige att drömma om? Samtidigt fann jag en intressant blogg att följa ett tag av en sanna så tack att du dekgav dina drömmar :-)

Sv: vi är kristna vi med

2012-06-29 @ 19:57:12
URL: http://snoflickansara.wordpress.com
emma-isabella

MUMS!!
Om den drömmen ändå kunde bli sann ;)
grr.r.. Persbrandt is so hot!!

2012-06-29 @ 20:08:00
URL: http://emmaisabellavictoria.se
Fanni

Vad jag skratta när jag läste din bildserie; Jättekul! Varför drömmer inte jag såna drömmar? :)

Svar: Haha alltså jag skrattade själv när jag vaknade.. Jag hade en sån härlig lite små pervers känsla på morgonkvisten. Få se vad som händer här näst ;P
Fia Ahlgren

2012-06-30 @ 09:20:51
J

HAHA, hade en liknande om en kollega för några år sedan, jag har också stadigt förhållande, men kunde inte låta bli att dagdrömma om kollegan under en period efter drömmen.

Kollegan jag drömde om är dessutom homosexuell, vilket kanske är tur annars kanske jag gjort något förhastat.

2012-06-30 @ 18:23:28
URL: http://springforlivet.myshowroom.se/
Sofia

Hahah vilken underbar dröm haha.
Min svärmor känner honom så vill du uppleva drömmen kan hon nog lägga ett gott ord om dig :P Hahah ha en bra helg! Massa kramar

2012-06-30 @ 20:37:56
URL: http://livetefterengbp.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fläskfian

Hej Jag har skapat denna blogg enbart för att jag ska gå ner 20 kg med Camebridge soppor och motivera mig själv.

RSS 2.0