Ledig.

Idag är jag ledig.. skönt! Men har haft massa konstiga drömmar på morgonkvisten. Om att jag hade en inspelad hälsning från min farmor som dog för 1 månad sen. först brusade det i telefonen sen säger hon "livet går ut på att älska, ta vara på varje dag" nått sånt. Helt sjukt! sen börjar det brusa igen och jag försöker lyssna på meddelandet igen och igen men hör inget. 08.00 vaknar jag av att jag gråter. Väldigt skumt men det verkade som hon hade det bra :) 
 
Dieten: det går bra med att hålla sig på en diet under 1000 kcal. Igår åt jag shirataki pasta med wookade grönsaker och soja bitar. det blev de 2 ggr igår för det är så gott. Så jag äter min gröt med lite frusta bär och 1dl mjölk. Sen äter jag 100g kvarg och sen 2X wook med shirataki pasta och på kvällen en halv bit av min chokladkaka vilket blev 45 kcal. Det går bra :)
 
Jag vågar inte väga mig än eftersom jag har en sån mens och är svullen överallt. Men så fort den har lagt sig ska jag ställa mig på vågen :D
 
nu ska jag njuta av det fina vädret och åka och shoppa med min väninna i västerås :D
 
Puss hej!
 
/Fia
 


Kommentarer
Snöflickan

Vad är shirataki pasta?

Vet du jag tror vi kan få meddelande från våra nära och kära som gått över på andra sidan och det du drömde med sprakande telefon kanske var hennes sätt att visa så du skulle förstå att det var från henne.
Så fundera ut om det kan ligga nått i meddelandet, har du på nåt sätt sluta leva och vara glad sen hon dog? Eller jag spekulerar nu bara: håller du dig tillbaka när du pulvrat och det är det hon kan syfta på?
Jag vet inte jag bara läser din blogg och spekulera1 utifrån vad du skrivit men kanske syftar hon på nåt som du inte skrivit om heller eller kan det vara så att hon menar att du ska vara lite här och nu och inte så mycket framåt i tiden?
Spännande.

När min morfar dog så tror vi att han återkommer till mamma i form av en ovanlig fågel som vi vet han var förtjust i varje mitten av juni kommer just en sådan fågel och ligger på mammas och pappas balkongräcke. Man kan gå hur nära som helst och syrrans barn hoppar och stojjar men den ligger kvar och tittar på oss.
Andra lika dana fåglar flyger all världens väg så fort syrrans barn rör sig men inte den varför om det inte är morfar?

2012-06-28 @ 11:42:54
URL: http://snoflickansara.wordpress.com
Snöflickan

Haha gilla din kommentar där om dålig täckning från andra sidan :-)
Be henne köra solklar teckning nästa gång!
Jag är lite ödmjuk så och säger ja jag känner av energier och jag har öppensinnade föräldrar som låtit mig utveckla de sidorna sedan jag var barn, har även gått några som kurser hos Heikki Vesa och spår i kort mest på skoj så och säger samtidigt emot mig själv och min religion som inte gillar sånt "hokuspokus"

Hoppas du hitta nåt när ni shoppa

2012-06-28 @ 16:08:52
URL: http://snoflickansara.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fläskfian

Hej Jag har skapat denna blogg enbart för att jag ska gå ner 20 kg med Camebridge soppor och motivera mig själv.

RSS 2.0