I mitt skal.

Jag hann inte blogga något igår då jag befinner mig i mitt skal. Alltså jag går upp äter gröt eller knäckebröd, cyklar till jobbet, jobbar, cyklar hem och är helt slut och äter nå sjukt onyttigt på kvällen. Vaet inte varför. Jag är inte ens sugen men äter ändå popcorn och glass fast jag igår höll på att spy när jag åt glassen. Jag vet inte om det handlar om att min kille inte ger mig någon uppmärksamhet vad jag har tyckt senaste dagarna eller så är det bara för att jag är så trött och inte kan tänka klart. Jag blir så trött och får så ont i huvudet av att jobba... haha.. det där lät inte bra. Men är man inte var att gå 7 timmar om degen och cykla en timme aå kan det vara tufft i början. Men för varje dag som går så känns det lite lättare.
 
Mina läsare: Jag har så fina läsare som ger mig massa tips om mina problem vilket är helt underbart. Ni har stor förståelse över att man har sina ups and downs. Men ett tips som jag fick från snöflickan är att man ska inte fokusera på en sak utan ta hänsyn till helheten för att hitta balans! Gud jag behöver balans i mitt liv. Ta bort denna trött dimma för ögonen och hitta balans.
 
Jag har ju för något år sen flyttat till Eskilstuna och känner inte många här. Jag har bara en kan jag nog säga som jag verkligen tycker är kul att ses. Men hon har väldigt många problem och då känns det inte som att jag kan ventilera mina med henne då mina framstår som så små. Jag skulle vilja ha flera vänner som jag verkligen har roligt med, som förgyller mitt liv. Min kille kan inte vara allt för mig, absolut inte. Han är min sambo och min kärlek men han får nog ta ganska mycket av min skit att jag inte har så många vänner och att vi bor i en annan stad än min släkt och vänner. stackarn.
 
Nej som sagt helheten is the shit.
 
I morgon ska jag på modellplåtning med en fotograf som också är en vän till mig det blir spännande. Jag vill ha älvlika bilder som man ser så oförskämt vacker ut., Jag lägger upp dom här på Bloggen efteråt. Annars i helgen så ska jag ju ägna mig åt Power meeet och träffa mina päron :) så denna helg blir bra :D
 
Puss på er!
 
/Fia


Kommentarer
Bella

Hej hitta hit via Snöflickan och har läst på lite och tänkte fråga om pulver är nåt du kan rekommendera?
Tror jag är lite på att pulvra när Snöflickan kör då i aug.

Svar: Hej gud va kul! ja Cambridge gillar jag det är gott och det fungerar :) Ja men då tycker jag att vi blir 3 som kör en stund jag ska också börja då.. Det är mycket lättare när man är fler bloggisar som kör igång :)
Fia Ahlgren

2012-07-05 @ 12:05:17
URL: http://nogg.se/dukanbella
Snöflickan

Men du vännen att leva i sin egna bubbla gör vi alla lite tillmans ibland, tro mig och ddet är helt okej bara det inte blir för länge men nu jobbar du och det är superbra då kan du lära kännna jobbbarkompisar och kanske nån där som du kan trivas med och bju hem på fika?
Göra nåt med som du kan utveckla nåt med tex träna osv.

Det är bra att du har en sambo som fattar han kanske kan hjälpa att finna vettiga människor?
Jag står lite i samma läge som du fast jag bor på samma ställe som jag gjort skitlänge bara det att de flesta av mina "vänner" har svikit mig så mycket nu sen snöflingan föddes med sin tumörsjukdom att nej jag bara kan inte kalla dem vänner längre.
2 av det gamla vänngänget finns kvar och stöttar Philip och mig i detta svåra inte ens läkarna vet så mycket om, nån som jag inte sett som vän har visat sig finnas där de andra har jag brutit med för finns ingen anledning för mig att låtsas vara vän med några som hugger oss i ryggen sen däremot har jag funnit en bloggeska vars barn är äldre en min men som oxå föddes med samma tumörform hon har hjälpt mig och hon viktbloggar med :-) och jag fann dig vännen och visst tror jag det kan vara så att har man en blogg kan man ventilera det man vill som är jobbigt eller bara roligt har man en anonum blogg som du och jag så kan man vara ärligare har man mycket personliga foton och kan kännas igen då har man ändå större ansvar att inte skada sin familj det har vi nu med men ändå vet ingen av oss om du heter fia i verkligheten eller jag Sara osv du fattar vars jag vill komma va?
För 1v sen fick jag en kommentar hos mig hon vill ha kort foton bilder i min blogg för var roligare att läsa då, hallå läs nån annanstans då!
Jag skriver för att lättta mitt hjärta och öva svenska liksom

Hoppas du har det bra vännen och längtar till du updatar oss här
Kram snöflickan

2012-07-08 @ 07:00:48
URL: http://snoflickansara.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fläskfian

Hej Jag har skapat denna blogg enbart för att jag ska gå ner 20 kg med Camebridge soppor och motivera mig själv.

RSS 2.0