blogging..

Det är ju såhär med att blogga ibland så känner man hur kul och inspirerande det är att skriva.. om allt, sina kännslor och humör. Jag har varit som ni märkt lite nere senste tiden och har nu senast inte haft tid eller ork att blogga. Men nu känner jag mig glad och pigg och kan ge er lite härlig uppdatering. I fredags så va jag ledig. Jag och killen åkte hem till mammi och pappi för att dricka liute vin. Sen vidare till Powermeet och titta på alla knäppskallar som tagit sig dit. vi picknickade med sallad och bröd på en äng och snackade en massa skit. Men vinet flödade då mamma bjöd på mitt favorit Amarone vin :D Vi träffades upp med min killes syrra och hennes kille. Då blev det lite öl och mys. Men vad hände sen? Jag blev tvär full?! Jag drack inte ens mycket men ändå så blev jag totalt onykter. På natten när vi kom hem fick jag någon form av migrän attack. Det skar i hela huvudet och skrek. Det blev ju inte bättre av att jag va tvungen att jobba klockan 11 dagen efter. Tro mig att det va en trött-fia som cyklade hem igår eftermiddag. Jag gick direkt och la mig runt 16.00 och vaknade 20.00. Jag va Hungrig som en varg riktigt jävla skithungrig så det blev massa korv och pommes med räksallad och kerre (Ketchup) mm.. min fina kille hade köpt hem lite choklad så vi myste och kollade skräckis innan vi båda däckade i soffan på natten.
 
Dieten: gud ja jag vet inte. Orkar inte bry mig så mycket. Kanske inte vräker i mig massa skit men pallar inte att räkna kalorier när jag cyklar 1 timme om dagen och går på jobbet i 5-6 timmar och äter gröt till frulle och nyttigt på lunch. Så balans i livet är det jag siktar på!
 
Idag: Svettig men glad vaknade jag upp 11.30. Gjorde lite gröt och kaffe. Vi ska nog bjuda hit lite bekanta ikväll och grilla korv och spela spel :) har ni haft en bra helg?
 
Puss
/Fia


Kommentarer
Snöflickan

Så härligt det låter ta vara på din kväll med bekanta, njut och skaffa energi från dem dieten kan du köra på i höst sen när det är mer "legalt" att kura in sig i sitt hem och boa i soffan :-)
5 aug är det höst diet start med pulver för mig

2012-07-08 @ 15:40:02
URL: http://snoflickansara.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fläskfian

Hej Jag har skapat denna blogg enbart för att jag ska gå ner 20 kg med Camebridge soppor och motivera mig själv.

RSS 2.0