16 dagar kvar!

Hej hopp!

Kul att så många nya har hittat till min blogg :)

Dieten: Mår bra nu. Men jag känner att jag smakar skit i hela munnen. Usch stackars människor som är i min närhet. Igår så slappade jag fram tills jag fick tag på en väninna. Vi åkte ner på Eskilstuna stad och shoppa lite. Sen fikade vi på Espresso house. Hon tog en räksmörgås och jag en stor kopp rött te. Så satt vi där och myste och snackade skit. Efter det så gick jag till gymmet. Körde 20 min på crosstrainern 200kcal 20 min på gå band i lagom tempo 100 kcal. Efter det tog jag ett Yoga pass på en timme. ÅH det är så unerbart med yoga. Man stärker kroppen på ett lungt och fantastiskt sätt. Alla ni som inte har provat GÖR DET. Man gör allt efter sina egna andetag. Blev lite knas med maten igår min första soppa tog jag vid 14.00 min andra 20.30 min tredje 22.00. Men jag hade inga med mig till stan och kände inget behov av dom heller. Så länge man får i sig allt, eller hur?

Idag: Jag vet inte riktigt va jag ska hitta på idag men det blir nog gymmet lite senare. Jag blev så glad och pigg av det igår så jag tror jag kör ed det idag igen :) Tvätta och städa står också på schemat.

Imorgon: Imorgon så ska jag fira sveriges nationaldag, undrar om jag ska ta mig till stockholm och kika lite eller om jag blir hemma. Jag älskar sverige och älskar att jag är svensk. Jag tycker sverige är världens bästa land!
Men det ska jag berätta er om i morgon ;)


PUSS
/Fia


Kommentarer
Linnea nylander

hej kul att se att det går bra för dig. har gått mycket upp och ner i humöret här. så har blivit en hel del kombi. men tror kroppen behöver det då jag har hållt på så länge. men jag har inte gått upp ialla fall. kram

2012-06-05 @ 17:39:05
URL: http://firestars.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fläskfian

Hej Jag har skapat denna blogg enbart för att jag ska gå ner 20 kg med Camebridge soppor och motivera mig själv.

RSS 2.0