2 veckor! Woho!

Yes nu har jag gått på ren kur i 2 veckor!
Det är ju helt galet va snabbt det går :)
Jag känner mig piggare idag men det har nog att göra med att jag är hemma i mitt eget underbara hus.
Att jag inte blir störd av någon på dagarna utan kan fokusera på andra saker än mat :)
Hemma hos mamma och pappa så är maten i fokus HELA TIDEN! Frukost, fika,lunch, fika, middag, fika, snacks jämna mellanrum på 2-3 timmar.
Mina föräldrar är som spädbarn haha.. Men jag härdade ut den här helgen och jag ska väl klara av de 2 återstående helgerna.

Diet: Som ni märkt går humöret upp och ner ibland är jag super hungrig (men bara när det finns andra som äter)
Ser jag ingen som äter så är jag mätt. Det känns som om jag har stått still ett tag nu, Jag går inte ner i vikt men jag har för mig att det är helt normalt. Snart ska det väl släppa? Men jag har ju gått ner 8 kg så otroligt fort så kroppen behöver väl en pause. Men lite i cm har ja iallafall tappat och det är jag glad över :)

Lår:                           52 Cm -2 cm
Lår högst upp:            57 Cm -1cm
höfter:                       100Cm +-0
mage:                        97 Cm -4cm
under brösten:            79 Cm -2cm
byst:                          93 Cm -2cm
armar:                       29 Cm -1cm
Även fast jag inte har tappat i KG så tappar jag ju i centimeter :) Gladast är jag över -4cm i midjan! Känns ju helt underbart. Men jag ska tillägga att detta är ifrån torsdags så det är inte jätte många dagar som jag har väntat, men jag tänket ju att Måndagar ska bli min stora väg och mätdag :) Tur att jag mätte mig i torsdags annars hade jag ju känt mig skit eftersom inte vågen rör på sig.

Denna bild är tagen 21 maj


Denna bild är tagen idag den 4 Juni (exakt 2 veckor senare)


21 maj


Idag



Jag tycker att det är en stor skillnad. Detta går bra 17 dagar kvar!
Men jag kommer behöva uppmuntran så jag sklle bli jätteglad om ni ville lämna någon gullig kommentar :)

puss
/Fia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fläskfian

Hej Jag har skapat denna blogg enbart för att jag ska gå ner 20 kg med Camebridge soppor och motivera mig själv.

RSS 2.0