3 veckor nu..

Hej! Nu har jag gått på ren kur i 3 veckor. Från förra måndagen så har det känts som att jag inte har gått ner ett skit. Jag står helt still fast jag motionerar arslet av mig, dricker mina 3 liter vatten och äter som jag ska. Vad fan ska jag göra? Puh vill bara lägga mig under täcket och tröst äta och gråta. Jag tycker ju att jag har varit jätte duktig men jag får inte ett skit tillbaka! Nu är det bara 10 dagar kvar och jag kommer säkert inte gå ner något på den tiden heller. Hur fan är detta möjligt? Blir så arg och besviken! Men men jag fortsätter väl kämpa på. Så får jag väl köra två veckor till efter midsommar. Fast jag önskade att jag inte hade behövt det :(

Denna bild är tagen 4 Juni (7 dagar sen)


Denna bild är tagen idag den 11 Juni


Denna bild är tagen 4 Juni (7 dagar sen)


Denna bild är tagen idag den 11 Juni


Denna bild är tagen den 21 Maj (3 veckor sen)


Denna bild är tagen idag den 11 Juni




Lår:                           51 Cm -1
Lår högst upp:            57 Cm +-0
höfter:                       98Cm -2cm
mage:                        95 Cm -2cm
under brösten:            78 Cm -1
byst:                          91 Cm -2
armar:                       29 Cm +-0

Som ni ser knappt någon jävla skillnad! Åh hoppas nu att det släpper och att jag rasar denna sista tid!
Nej nu ska jag bleka mina tänder och tjura en stund!

Puss

/Fia


Kommentarer
Adela

Har du nån särskild vägdag eller väger du dig varje dag?

Jag tror att om man väger sig varje dag kan det skilja lite mellan så bäst är nog att väga sig 1ggr/v då kan man jämföra bättre tror jag.

Sen tror jag även att om man hårdtränar och kör pulver så förstör man bara musklerna och kroppen vet inte om den ska släppa kilon eller behålla dem.

Så kanske ska följa cambridge förslag på deras hemsida att köra lågintensiv träninge eller lägga på proteiner om man ska träna hårdare, en ide och tanke bara.



Sv: jag ska gå ner en hel del kilon därför kommer jag köra strikt vlcd i höst som är mer min årstid.

Har kört 8dagar för jag vägde mig igår och gått ner 1.5 kg på min vlcd light variant och det är jag glad för

2012-06-11 @ 20:01:25
URL: http://nyaadela.bloggo.nu
Anna

Men du, även om det inte händer så mycket på vågen så syns det ju jättemycket på din kropp.

Det är stor skillnad och centimetrarna fortsätter ju att försvinna.

Hur mycket har du kvar till målvikten?

2012-06-11 @ 20:44:32
URL: http://www.viktresa.bloggspace.se
Sofia

Men jag ser i alla fall skillnad jätte tydligt sen kanske det inte syns på måttbandet men skillnad syns jätte tydligt!! Oh vad du är söt oh tack så mycket jag blir riktigt rörd här tack underbara du! Du är bäst och det syns verkligen gumman <3<3 kram kram

2012-06-12 @ 00:11:20
URL: http://livetefterengbp.blogspot.se/
Olivia

Tycker man ser stor skillnad på bilderna iallafall och det är ju trots allt, enligt mig, viktigare än vilka siffror vågen visar!

2012-06-12 @ 11:13:23
URL: http://stepstofreedom.blogg.se/
emma-isabella

Vilka skillnader :)
Har du tränat åxå under renkur?

sv. Jag bor i GÖteborgsområdet. Du då?

2012-06-20 @ 17:05:18
URL: http://emmaisabellavictoria.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fläskfian

Hej Jag har skapat denna blogg enbart för att jag ska gå ner 20 kg med Camebridge soppor och motivera mig själv.

RSS 2.0