67kg!

Dieten:
67kg jävla kilo hamnade vågen på när jag äntligen vågade väga mig!
Trodde typ 65 kg! men nej då! 67!!!!!!
efter att jag vägde mig va det dags för begravning.
Denna dag går verkligen i sorgens täcken :( mitt bmi ligger på 25,5, Grattis fia du är fortfarande överviktig!
Men men jag har ju typ 3 veckor på mig att hamna på 60 fast jag egentligen vill 55 men allt under 60 är också ok. Man får ju tänka såhär jag har gått ner 8 kg på 3 veckor som jag även har fuskat med.
Så jag kanske ska vara glad för det. Det possetiva är att jag känner mig vrålsnygg. Helt serriöst så tycker jag en gång på flera år att jag är riktigt snygg! det är en skön kännsla att sätta på sig snyggjeansen och en vanlig t-shirt utan att fettet ska trycka sig ut som en deg under tröjan. 
Jaja det är bara att ta nya tag och hoppas på lite skillnad tills nästa fredag då jag tänkte väga mig igen.  


Nej nu blir det att åka till Västerås med päronen och gå bort fett på Ikea. 

PUH!

/Fia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fläskfian

Hej Jag har skapat denna blogg enbart för att jag ska gå ner 20 kg med Camebridge soppor och motivera mig själv.

RSS 2.0