Helgen.

Sorry för dålig uppdatering :S
Jag har varit på besök hos mina föräldrar från i torsdags till idag. Därför har det varit svårt att komma undan och blogga. Men här är det ju fika på fika, vin, chips och grillmat... Jag åt ju såklart inget av det, Visst att jag är stolt över att jag höll mig. Men gud detta är värsta typen av självplågande.
Men nu är det 2 helger kvar som jag ska genomlida så det känns fine.

Diet: Från och med fredags morgon tills idag så har jag inte gått ner ett hekto. Vad fan är felet?
Men jag ska skita i att väga mig förns om en vecka igen. Orkar inte bli besviken.
Imorgon ska jag mäta mig och ta nya dagsforms bilder. Kanske är dags för en ny jeansbild?
Men det känns som att jag har gått upp i vikt snarare än tvärtom? Vet inte vad det kan bero på.
Men Min sambo säger att jag har blivit liten så jag får väl lita på honom.

Dåligt med att gå ner i vikt är att man blir så slapp i kroppen. Tuttarna händer som tomma påsar och magen är som en elastisk deg. Men efter midsommar är det stor fokus på träning som gäller, inget annat. Jag vill aldrig mer bli ett fetto. usch va man mår dåligt.  Det värska är när byxorna stramar som fan i midjan och man inte ens kan böja sig ner utan att må illa. man blir svettig och anfådd att gå ut med hunden och sexlivet är i stortsett lika med noll. Nej nu ska jag unna mig ett bra och hälsosamt liv :)

går ni också och känner er som  jag va för några veckor sen så finns det alltid tid att endra sig. Det gäller bara att vilja det tillräckligt mycket. Tänk er kännslan av att gå in i en butik och se ett snyggt plagg som sitter awsome på en själv, Vilken lycka!

Ett diplom till alla tjejer som faktiskt tar tag i skiten!
Hejja Hejja Hejja!

puss
/Fia



Kommentarer
Janie

Hej, om du vill ha mer inspiration senare kanske min blogg hjälper, den handlar inte om viktnedgång, men om kost och hälsa. Du får gärna ta en titt :). Bättre design och mer inlägg kommer, den är så pass nystartad nu.

2012-06-03 @ 16:25:36
URL: http://springforlivet.myshowroom.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fläskfian

Hej Jag har skapat denna blogg enbart för att jag ska gå ner 20 kg med Camebridge soppor och motivera mig själv.

RSS 2.0