Jobbar Lördag.

God morgon! Typiskt att regnet ska ösa ner jag som tänkte cykla till jobbet :S

Dieten: Ja men det går faktiskt bra. Jag dricker te när min sambo äter något så det går jätte bra. Nu är det ju bara 12 dagar kvar med idag så nu kämpar vi på. Synd att jag inte går ner ett skit bara! Hur detta nu är möjligt. Jag lovar er att jag fuskar inte för 5 öre! Men Jag misstänker att mensen är på G och att jag under och efter den tappar en hel del. Annars så blir det någon vecka till med soppor efter midsommar.

lägger upp en bild från idag, nogför att det är svårt att se skillnad men det känns bra att ge er en bild iaf:


Idag: Det blir att jobba på Tuna park från 10-17. Sen hoppas jag att det inte regnar för jag planerar att gå hem det tar väl 1,5 timme. Så jag får hålla tummarna för lite sol. Men regnuppehåll går bra det med :)

Ha en super bra lördag!

Puss
/Fia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fläskfian

Hej Jag har skapat denna blogg enbart för att jag ska gå ner 20 kg med Camebridge soppor och motivera mig själv.

RSS 2.0