Sköndag!

JA JÄVLAR VA NICE! Jag kom i mina Levis jeans som har waist 25, Efter att ha dragit ihop magen på sängen alá tjockisbyxorna för några veckor sen. Men helt plötsligt gick dom ihop i midja! Gud va härligt! Men dom är på tok för tajta för att använda men jag ber och hoppas att jag ska kunna ha dom till midsommar. Jag vet ju att det tog 9 dagar för mina tjockis byxor att vara super tajta till perfect fit. Så nu är det bara att vänta ut mina 25:or :) Jag känner också mer och mer på kroppen hur slapp jag har blivit. Alltså att skinnet hänger.. Inte snyggt men ett nödvändigt ont. Efter denna diet ska jag börja träna så att jag tajtar till mig lite. Just nu ser det ut som jag har födit barn. puh!

Dieten: Måste säga att jag är glad över att det är Söndag, Nu är det bara en helg till att genomlida utan mat sen är jag i hamn. Men något säger mig att nästa helg kommer att vara enklare för på lördagen är det ju ynka 6 dagar kvar. Vanliga veckodagar går dieten helt fantastiskt bra. Men på helgerna är det defenetivt ine skoj. Jag jobbade och gick en powerwalk på 45 min efter jobbet och jisses va hungrig jag va när jag kom hem, Men jag väntade till 23.00 med sista soppan. Så matschemat så ut: Grönsaksoppa 09.00, Grönsaksoppa 14.20, Grönsaksoppa 23.00.. Inte det ultimata men det fungerade.

Idag: Jag ska strax möta upp en kompis och vi ska gå ner på stan. Det tar ju 1,5 timme sen ska jag dricka kaffe. Men sista dag med kaffe by the way. Jag har beställt hem blekskenor för att ytterliggare bleka på mina redan blekta tänder. Då får man inte dricka nå kaffe eller te. Så den här veckan kommer jag verkligen ställas på prov. Men jag har köpt koffein tabletter så att jag inte blir helt fuckt up i huvudet. Funderar på om vitt te är någon fara att dricka det är väl helt genomskinligt? Jag får fråga nere på the boden här i stan.


Ha en härlig söndag!
Puss och hej!

/Fia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fläskfian

Hej Jag har skapat denna blogg enbart för att jag ska gå ner 20 kg med Camebridge soppor och motivera mig själv.

RSS 2.0