trög dag!

Usch! Känner mig trött och trög idag, Kan det vara vädret? hur som hellst så har jag fuskat med mina promenader. Jag har inte orkat eftersom det öser ner regn oavbrutet! Hela dagen går i slapphetens tecken. Känner att jag inte har lust med något. Jag bara fryser och är sugen på mat. Men jag håller min diet iallafall som jag ska.

Dieten: Känner mig inte hungrig men har hela tiden ett enormt sug. Dessutom har jag haft huvudvärk hela dagen vilket inte är så kul! Att väga sig va ett misstag. Önskade att jag hade väntat! Men då kanske besvikelsen hade blivit ännu större!

Är sååå tråkig idag så detta får bli mitt enda inlägg!

Puss
/Fia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fläskfian

Hej Jag har skapat denna blogg enbart för att jag ska gå ner 20 kg med Camebridge soppor och motivera mig själv.

RSS 2.0