7-sovare.

God morgon!

Dieten Idag är det dag 4! gud va bra!
Men jag kände mig nå förbannat slut sen alla aktiviteter i går plus en brännande sol.
Så jag toppade mitt rekord och sov 13 timmar idag. opps ;) 
Något väldigt märkligt som hände inatt va att jag vaknade inte mindre än 3 gånger av att jag va kissnödig.
Inte så lite heller. Jag kan inte fatta hur allt vatten kunde hamna i min mage? Nu är det lite äckelvarning här men serriöst så kissade jag nog hela natten ut 2 liter? kan det vara vattendepoerna som "släpper" och att jag börjar komma in i ketosen? Så här har det inte varit någon annan natt :S skumt.
Jag kände mig som jag skrev inte et dugg hungrig igår och idag så känner jag mig bara tung i huvudet. Lite hungrig brukar jag kunna vara på morgonen även lite smått idag. men efter en kopp kaffe brukar det ge sig.

Idag: Säkert det tråkigaste rubriken för er att läsa eftersom jag gör typ samma sak varje dag. Men det är också för mig själv att kunna skriva att jag ska tex ut och gå då känner man sig nästan tvingad så då gör jag det ;)
Så som ni förstår är det 1,5 tilles promenad som står på shemat. Efter det blir det att städa huset. Ser ut som en svinstia. Camebridge påsar i hela köket. (undra vems det kan vara?) På eftermiddagen när älsklingen kommer hem ska vi till våran lägenhet och städa ut lite grejer i källaren. Vi ska nämligen sälja den. 1 juni så "förlorar" vi våran övernattnings lya. Men vi känar rätt bra på den sådet blir nog till att resa i höst och så klart renovera lite i huset :)


Puss på er!
/Fia


Kommentarer
MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Tack så hemskt mycket för din fina kommentar :)

KRAMAR

2012-05-24 @ 12:57:53
URL: http://mooollys.se
Rachele

Å vad duktig du är.

Ang vattnet kanske det blir bättre om du dricker mer vatten på dagen och lite mindre på kvällen det tipsa Diegos kostcoach mig om så jag slipper gå upp på natten för pinkning om Estelle sover.

Litet tips bara

2012-05-24 @ 16:49:59
URL: http://nogg.se/rachele


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fläskfian

Hej Jag har skapat denna blogg enbart för att jag ska gå ner 20 kg med Camebridge soppor och motivera mig själv.

RSS 2.0