Allting börjar om?!

Jag åt ju i lördags och kände i söndags men gud  detta går ju bra, igår lite motigt men helt ok. Idag hungrar jag ihjäl!! Vafan! Allting börjar om! Jag trodde att eftersom jag gått en vecka på soppor så skulle jag få uppskov så att kanske dagen efter skulle bli jobbig men att jag skulle komma in i ketosen ganska snabbt.. Shi fick jag!
Jag kanske kommer in i Ketosen i morgon och då ska jag ju ÄTA!!! FUCK! Ja jag har bestämt mig för att äta och dricka lite alkohol även fast det är strängt förbjudet. Men jag tänker som så att har jag  planerat att äta så måste det ju bli lättare att börja igen. från och med måndag den 21maj  är det 5 veckor kvar till midsommar och om jag nu ger mig fan i att köra på dom veckorna! Då borde det ju lösa sig. Men vi får väl se vad vågen säger på måndag.. Puh! Kankse väger jag 78kg kanske väger jag 68kg.. Ska sanninen fram så har jag ingen aning. Bara det att jag vet att jag ska väga 55Kg tills midsommar! Så är det bara!
Våga väga sig på vågen!

Puss
/Fia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fläskfian

Hej Jag har skapat denna blogg enbart för att jag ska gå ner 20 kg med Camebridge soppor och motivera mig själv.

RSS 2.0