DAG 5 WOOHOOW!

Dieten: Yes då va vi på gång på allvar här! Natten gick bättre än i går natt va inte uppe lika mycket på toa. Igår EM när min sambo kom hem hade han den smått jobbiga nyheten att vi skulle frakta bort allt sand och grus som blev kvar efter utgrävnaden av eldstaden. Det vill jag lova kan man kalla för hårt jävla slit! 2 timmar höll vi på att  fixa. Förs ska allt upp på en kärra som den här under!
Den blev överfull vi kunde knappt stänga kåpan.
Väl framme vid sopptippen skulle vi få av all jord också. puh !
Det va ett träningspass som heter duga. ett litet tag där kändes det som om jag skulle svimma.
Även fast jag åt 2 soppor 1 20.00 och en 22.30 så va jag små hungrig när jag skulle gå och lägga mig.




Idag
: Det blir nog samma som igår. 1,5 timmes promenad.
Sen ska jag ner på stan för att köpa nya soppor till nästa vecka åh kanske ska jag våga väga mig? iih!
Jag gissar på att jag väger 69kg vilket innebär att jag har 14 kg kvar till min dröm vikt.
Men tar jag inte allt nu under dessa 4 veckor som är kvar så ska jag försöka träna bort dom.
Helt lägga om min kost. Det fungerar inte för mig att göra mat när jag är hungrig för då blir det alltid för mycket. Jag ska göra som min brorsa (som tränar) göra matlåder för 14 dagar och bara ha typ lax med broccoli, grönsaker och blommkålsmos typ. så äter man bara dom och rör på sig. Då lär man ju hålla vikten!
Ett plus att vara ute och gå är att man blir så härligt brun :)

Njut i solen!

puss/Fia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fläskfian

Hej Jag har skapat denna blogg enbart för att jag ska gå ner 20 kg med Camebridge soppor och motivera mig själv.

RSS 2.0