Dag 6!

Hej å hopp!
Nu har dag 6 anlänt och jag mår super. lite tung i huvudet men så är det alltid. Lite kaffe för att sudda ut dimman blir det snart!

Dieten: Igår va jag ju och köpte två veckors soppor till :) lovely! Det blev en förpackning med grönsaksmak och 1/2 förpackning till med grönsak och en 1/2 med chokladmint. Jag är liute feg för att prova nya saker och alla nya cambridge smaker tycker jag smakar blä. Så jag håller mig till mina kära grönsak och choklad/mint :)
Jag börjar nu också märka en stor skillnad på kläderna och det känns underbart. Nu kommer jag i det ena plagget efter det andra som jag hade förra sommaren och sommaren innan det :D Det känns otroligt bra! Kunde inte heller låtabli att prova mina "tjockis jeans" dom sitter ganska bra nu någon vecka till så itter dom som ett smäck!

idag: Idag ska vi handla lite jord och blommor till min älskade trädgård. Min finaste sambo kom hem med ett armeringsnät som vi ska ha klängväxter på. jag tänker mig klängrosor och murgröna. När jag är klar med denna blogg så kanske jag ska göra en trädgårdsblogg ist ;) va säger ni? :P

nu ska vi dra och göra stan! men vi hörs senare!

Puss
/Fia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fläskfian

Hej Jag har skapat denna blogg enbart för att jag ska gå ner 20 kg med Camebridge soppor och motivera mig själv.

RSS 2.0