Dag två, check!

Yes jag klarade av det! Får se hur det blir i morgon :S

natti hörrni!

/Fia


Kommentarer
Rachele

Visst är det härligt när man kan stryka dagar så där bara :-).

Länns det bra för dig?



Sv: nej jag blir inte hungrig börjar dagen med vlcd-gröt jag älskar gröt.

Ska berätta hur jag äter men gör det hos mig för att inte fresta dig med matprat utan då får du välja själv om du vill läsa inlägget.

Har en del att skriva så står det inte längs2 fram tryck på blogg så hittar du det



Lycka till idag

2012-05-23 @ 07:50:37
URL: http://nogg.se/rachele


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fläskfian

Hej Jag har skapat denna blogg enbart för att jag ska gå ner 20 kg med Camebridge soppor och motivera mig själv.

RSS 2.0