Dagens uppdatering.

Den här dagen har fungerat sådär. Jag hade en vän över precis när jag skulle äta min soppa och vi fastnade med att prata i timms tal. Så långt så väl men så var klockan plötsligt 18.00 och jag å min sambo skulle åka och shoppa lite kläder iför ett dop. Då small det PAGN sa det bara så var ilskan över mig. Jag blev nå sjukt förbannad och skällde ut han för gud vet vad stackarn.. Men jag bad om förlåtelse och sa att det inte är lätt att vara en hungrig liten tjej och att jag skulle må bättre nästa vecka. Under kvällen så åt jag en soppa vid 19.30 och den smakade gudomligt. Gud va gott. 22.00 så gjorde jag en till men grönsaksmak och hällde ner i en mysig tekopp och kröp under täcket och kollade film. Slutet gott allting gott :D



Nattis på er nu alla tappra kämpar :)

Puss /Fia!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fläskfian

Hej Jag har skapat denna blogg enbart för att jag ska gå ner 20 kg med Camebridge soppor och motivera mig själv.

RSS 2.0