Dagsformen

Så där ja!
Då har man varit ute och gått i skog och mark med vovven! Han drar som fan första biten och det är en pit bull så han är ju inte så svag heller. Men när vi kommer fram till fotbollsplanen och han får springa lite så brukar han ge sig. Vet ni vad jag sprang också!!! Det händer annars adrig men jag sprang 8 fotbollsplans längder. Ja inte på rad men med kanske 3 minuters vila. Ni kanske tycker det låter sjukt lite men det är ett stort steg för mig. 1,5 timme blev vi ute och gick. Till och med vovvis är slut!

Här kommer bilderna jag lovade er. Ser ni någon skillnar får ni hojta till :D

Den obligatoriska randen efter byxorna :)


Jag ser nästan gravid ut, en liten bulle i ugnen eller en liten bulle i munnen?

Kanske lite förändring av ryggvalkarna eller inbillar jag mig?

Så se och njut för om några veckor är skiten borta!

Puss och hej!

/Fia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fläskfian

Hej Jag har skapat denna blogg enbart för att jag ska gå ner 20 kg med Camebridge soppor och motivera mig själv.

RSS 2.0