En hel dag avklarad!!!

JAAAA Första dagen är avklarad och sinnet på topp :D Jag åt min första soppa runt 15.00 min andra soppa 20.00 och min tredje 22.00 varför jag la det så är för att jag blir lättare hungrig om jag äter frukost. Jag hade lika gärna kunnat skippa den sista soppan men då vet jag att jag kommer må piss i morgon. Nu ska jag ladda lite med en god och lång natts sömn så att jag känner mig redo för en ny dag med Svält, nej då med viktschemat!
Juste jag blev skitglad över att få lite kommentarer.. åh va det stärkte mig tack alla sötnosar som skrev och kikade förbi min sida. Till alla er vackra och modiga tjejer som orkar och vågar ta itu med era vikt problem: fan va bra jobbat! Till alla andra: va nöjda med er själva och njut av att leva!




Puss och godnatt / Fia!


Kommentarer
Rachele

Att äta pulver är en form av kickstart av sin livsstilsförändring som bör fungera livet ut för att kroppen ska må bra och då bör man inte ta bort några påsar för de innehåller även vitaminer och sånt som kroppen behöver.

Vet inte med din rådgivare men min trycker på att försöka lära kroppen ställa in sig på normala tider redan med pulver och ha det jämnt fördelat över dagen, om vi vill lyckas så klart.

Buy the way lämnar du själv inga peppande kommentarer och uppmuntrande ord i bloggar du besöker så kan du glömma mig här för även jag behöver höra sånt hos mig och jag lägger ingen energi och kraft på att peppa andra som inte ger nåt tillbaka.



Ha en bra pulverdag du fixar detta om du vill.

Må väl under tiden

2012-05-08 @ 05:43:05
URL: http://nogg.se/rachele
Fia

Hej ingen Rachele.. Du har helt rätt i det du säger om att man ska försöka ha normala tider och äta alla soppor. Men Den första veckan är så tuff att jag måste göra det på mitt sett. Du har också helt rätt i att jag inte skrev något till dig. Som jag gärna gör för att peppa och motivera, det är ju de som gör oss starkare :) Men igår va det kaos i mitt huvud och i mitt hem. 1 Jag startade bloggen och försökte få lite läsare, 2 jag började på soppor och mådde som en berg och dal bana, 3 jag hade som jag skrev ett litet världskrig med min sambo.. hoppas att du har överseende och jag ska definitivt lägga in en peppig kommentar i din blogg :D Ha det bra och kämpa på!

2012-05-08 @ 10:32:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fläskfian

Hej Jag har skapat denna blogg enbart för att jag ska gå ner 20 kg med Camebridge soppor och motivera mig själv.

RSS 2.0