Exakt 3 veckor kvar!

Wiie! Nu är det bara 3 veckor kvar! Jippi!
Herregud va det går fort nu. Helt ärligt så rasar jag i vikt om jag ska tro mina kläder. Jag är så jävla stolt och glad för detta. Tänkt det är 3 veckor kvar och jag måste ju kunna gå ner till storlek 26 på jeans om jag är på storlek 28 nu.
Jag vill inte heller sätta ribban för högt då blir jag bara besviken. Men jag känner mig som en superhjälte som är ostoppbar. Jag är såå glad! men det har ni nog redan fattat :)

Nu ska jag ange mina mått:

Lår:                           54 Cm
Lår högst upp:            58 Cm
höfter:                       100Cm
mage:                        101Cm
under brösten:            81 Cm
byst:                          95 Cm
armar:                       30 Cm

Usch det va inte så bra som jag trodde :( va konstig jag måste se ut min mage är större än både mina bröst och rumpa. Men jag har lite love handels och så. Jag tycker ändå att jag ser bra ut.
Men nu har jag något att jämnföra med :)
Annars så går dieten toppen bra är inte sugen eller hungrig på något. Känns som att jag skulle kunna gå på den här dieten i evigheter! Men det är som sagt bara 3 vackor kvar och jag kommer se fantastisk ut när jag är klar. Sen börjar det riktigt jobbiga att träna och hålla sig i form. Några saker jag ska kunna innan sommaren är över är:

Springa: Jag kan inte, jag orkar inte.. Men jag vill kunna bara ge mig av och springa.
Åka Wake board: Herregud denna blir tuff men det är bara att öva,öva, öva :)
Häva mig upp med armarna i båten: Jag ser ut som en val när folk får hjälpa mig upp i båten :(

Det va lite av de jag har tänkt på. Sen till hösten skulle jag sååå gärna vilja börja spela fotboll.
Men som det ser ut nu så orkar jag inte ens springa en längd på fotbollsplanen utan att dö.
Men när jag börjar äta och har ork att springa då jävlar ska jag börja. Jag har alltid velat spela fotboll igen. Älskar att spela, hatar att titta på. Dessutom behöver jag lite fler vänner :)

lite tankar och ideér jag tänkt på :)

Ha en toppendag!
Puss
/Fia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fläskfian

Hej Jag har skapat denna blogg enbart för att jag ska gå ner 20 kg med Camebridge soppor och motivera mig själv.

RSS 2.0