Första dagen (Igen)

Så där ja! Då är vi igång igen och taggade till tusen! Jag sov till 11.00 idag så jag känner mig lite trött på grund av det. Jag kommer att köra mitt vanliga race och äta min första soppa runt 16.00. Vet inte varför jag tycker det är lättare med det känns som en tröst att ha två soppor kvar på kvällen om jag skulle bli tokhungrig och börjar äta vanlig mat. Till frukost tar jag mig en stor kaffe och blickar ut över hjälmaren och tänker detta  kommer bli en fantastisk sommar. Jag har ju två andra bloggisar som kommer att börja idag och följa med på mina 5 veckor av diet! Det ska bli skönt att det inte bara är jag som lider

Jag jobbar ju ibland som skådespelare och i september har det dykt upp en grej jag ska göra utomlands och då vill jag ju kunna komma i kostymerna. Ser något grymt fram emot detta! Men september är ju jätte långt kvar!
Innan dess ska jag ju till både Falkenberg, Sandhamn och kanske Irland. Jag vill bara gå där på stranden och känna mig som världens snyggaste i min tajta bikini :)
Jag hittade en gammal dator som jag använde för 3 år sen. Herregud va jag va smal! Jag hittade en bild där jag poserar i en korsett mot en vit bakgrund. Men herregud vilken kropp jag hade! Give me my body back!
men den enda som kan göra att jag ser ut så är jag själv!

Jag har beslutat att inte fuska en enda gång under dessa fem veckorna. Nu är det ren kur som gäller. Inge hoppande fram och tillbaka oj jag åt en glass eller något sånt! Absolut inte! Det kommer att vara soppor och promenader på schemat varje dag!

NU KÖÖÖR VII!
(Dagsforms bilder kommer senare idag)


PUSS
/Fia


Kommentarer
Linnea nylander

vi kommer att klara detta :) i dag kör vi :) fick hem min tub klänning jag van i dag och den sitter ganska tight just nu men kommer sitta fint sen, ska bli kul att köra med dig :) kanske skall sätta 10 kg till midsommar :)eller vad tycker du? lycka till du med idag. kram linnea

2012-05-21 @ 13:20:07
URL: http://firestars.blogg.se/
Fia

Ja nu jäklar! åh va kul att ha något att längta till (att komma i vackra kläder) Jag har också lite klänningar som jag gärna vill kunna ha igen. Ja 10 kg är ju ett väldigt bra mål! Men det beror ju på hur mycket man rör på sig. Förra gången gick jag ner 9,5 kg på 2,5 vecka men då jobbade jag i butik och gick hela dagarna. Nu är jag arbetslös så jag försöker få ork till att gå någon timme om dagen iaf! Du måste posta en bild på klänningen när du kommer i den :) så gör jag det samma :D

Detta ska bli jätte kul :D

Kram!

2012-05-21 @ 13:53:15
URL: http://flaskfian.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fläskfian

Hej Jag har skapat denna blogg enbart för att jag ska gå ner 20 kg med Camebridge soppor och motivera mig själv.

RSS 2.0