Fullrulle!

Jaha då har man haft fullt upp idag. Heltsjukt va fort dagarna går :D
Jag va ju som jag skrev tidigare på möte 08.00 som jag cyklade till. Jag va hemma 10.30
Efter det så gick jag ut med vovven 12.00 och va hemma 13.30
jag åt min första soppa då. Jag gick ut i solen och läste inredningstidningar och post någonstans vid 15.00 somnar jag. Jag vaknade 16.00 när älsklingen kommer hem. Vi lägger oss att gosa på gräsmattan och bestämmer oss för att koka lite kaffe och dra ut med båten för lite fiske :) vi är ute på sjöss från 17.00- 20.30. Kom in nu och tar min andra soppa för dagen och känbner mig propp mätt :D
Jag har faktiskt inte alls kännt mig hungrig idag? Helt sjukt!
och i morgon är det dag nr 4! REDAN! nu är det ju bara 4,5 vecka kvar!

Heja Fia, hej,hej,hej!

Hoppas eran dag har varit lika skön som min.

Puss!
/Fia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fläskfian

Hej Jag har skapat denna blogg enbart för att jag ska gå ner 20 kg med Camebridge soppor och motivera mig själv.

RSS 2.0