gått är gott!

Nu har jag tagit den obligatoriska prommisen.
Fy fasiken va skönt och varmt det är ute. Men jag har brännt mig :(
Men men vill man bli brun så vill man.
Tänkte bara visa mig i min walking outfit idag.


Syns att jag varit ute och gått. Man är ju lite småsvettig runt tuttisarna :D

skönt som fan att komma i mina shorts igen :D

Jag räknade ut att det är exakt 4 veckor kvar innan jag ska käka. Tänkte börja lite smått dagen innan midsommar typ med någon sallad så att jag inte luktar hej kom och hjälp mig i munnen :S
Jag ser nå sjukt fram emot att köpa nya midsommar klänningen också. Vit ska den vara med spets.
Sådär romantiskt sommrig:

Jag är ju en fetare variant av denna tjej, brunhårig och allt.
Vem vet kanske är det jag som tassar runt i vassen så där gudomligt vacker
om fyra veckor? Vem vet?


Nu mina damer och herrar så är det dags för Fia att gå ut på verandan med en krimmis och njuta av vädret!

puss hej
/Fia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fläskfian

Hej Jag har skapat denna blogg enbart för att jag ska gå ner 20 kg med Camebridge soppor och motivera mig själv.

RSS 2.0