Godmorgon soliga härliga dag!

Hej!

Jag har fått lite feedback från min bantarbuddy Rachele om att jag borde lägga upp vikt och mått. Men som jag svarade henne så har jag varit livrädd för att göra det. Eftersom det då kan gå åt tre håll:
  1. Jag väger mer än vad jag trodde, vilket innebär att jag börjar en diet som kräver stor positivitet och fokus med     ett nedslag och det känns inte rätt.
  2. Jag väger mindre än jag trodde och känner då nej då behöver jag inte ta tag i det jag går lite istället             (Det fungerar aldrig)
  3. Jag väger samma som jag tror vilket är 75kg. Då kommer iallafall vägen ner mot mina slutliga 55kg kännas otroligt tung och lång så jag totalt glömmer delmål och pressar mig tills jag inte orkar.
Så nu vet ni varför jag är rädd att väga mig. Men jag ska göra det väldigt snart eftersom jag vet att jag har gått ner i vikt. Men är det ok att jag sjuter upp det tills på lördag, då ska jag till mina föräldrar som har våg.

det är inte jag på bilden ;)

Dieten: Jag drack ju som jag skrev kaffe hos min svärmor igår och det blev två koppar runt 20.30. Inte helt igenomtänkt eller smart för gissa vilken tjej som inte kunde sova sen, jo Fia! Jag låg vaken fram till 4 innan jag äntligen somnade. Väcktes utav mamma som ringde klockan 08.00 för att höra vilka handblommor vi ska ha till farmors begravning, det blev klassiska liljor. Resultatet av denna oroliga sömn blev huvudvärk och hunger. Men hungern varade bara kanske 10 min innan jag klev upp från sängen. Nu vet jag med 100% säkerhet att jag är i ketosen för det luktar amoniak om hela mig. Igår klarade jag ninte vatten gränsen utan det blev 2 liter. På tok förlite men jag ska göra mitt bästa för att nå 3l idag.

Idag:
Idag ska jag och en av mina bästa vänner åka till västerås för att shoppa upp alla våra pengar :) Det ska bli jättekul har inte pratat med henne på ett tag nu. Jag behöver köpa en ny bikini den gamla har blivit lös och sladdrig. när jag åkte av tuben här om dagen så gjorde mina trosor oxå det som tur var så hade jag dom mellan knäna när jag va i vattnet. haha hade sett ut om jag kravlade mig upp i båten utan trosor :"hej killar vill ni se min kisse"nää så nu blir det en ny :)


Puss
/Fia


Kommentarer
Rachele

Ja men det är okej bara jag som är nyfiken och så kan språket bli klumpigt ibland för även om svenskan är mitt modersmål så är italienska mitt dagliga språk.

Som sagt jag är bara nyfiken men jag stillar min nyfikenhet genom att vänta ut dig med sifrorna ;-)



Ha det bar i västerås och hopas du hittar nåt du gillar

2012-05-29 @ 11:18:40
URL: http://nogg.se/rachele
Fia

Tack vännen :) nu har jag gett mina mått och det va ju sådär kul men ett nödvändigt ont. Men gud jag hittar inte din blogg! Var är det? länka den.

Det blev inge

Västerås men en långpromenad :)



Hoppas det bara är nå knas med min dator och att du inte tagit bort den.



Kram/Fia

2012-05-30 @ 12:21:05
URL: http://flaskfian.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fläskfian

Hej Jag har skapat denna blogg enbart för att jag ska gå ner 20 kg med Camebridge soppor och motivera mig själv.

RSS 2.0