Härliga söndag!

Hej!

Dieten:
Som jag skrev så va gårdagen en riktig PISS DAG! Men på kvällen blev det lite bättre. Jag bestämde mig för att dricka teèt som jag skrev om igår då jag såg på en sida att det inte innehöll några kcal.
Jag åkte även iväg för att leta efter ett chokladte som inte heller skulle vara några kcal i!
Vilket låter helt fantastiskt! Men jag hittade inte det, så de blev ett te med russinsmak ist.
Allt grönt så att det blir lite gott i munnen utan att helt fylla på med koffein.
När min Kompis syrra vann hela jävla Euovision så blev ju kvällen mycket bättre :)
Sen gjorde jag en grej som jag djupt ångrar och det va att blanda mintchoklad med 0,5dl vatten så att det blev choklad mousse. Första tuggan va riktigt god men sen började jag få kväljningar och kunde inte äta något så det blev bara 2,5 soppa för mig igår.
Jag dricker vatten som en gnu, igår va jag uppe i 4,5 liter? vet inte om det kan vara farligt.
Men jag svettas ju ganska mycket när jag tränar och så, då borde det ju gå bra!

Idag: har jag varit ute och gått samma runda som alltid. Efter att det regnade lite igår så känns luften svalare och det blåste lite vilket va skönt. Jag känner mig pigare idag än igår, vet inte om det har att göra med att jag går ut och går och får igång kropp och huvud på morgonen. Det känns iaf bra när man kommer hem. Får se om det håller i sig. Annars så ska vi ut och åka båt. Vi ta såklart med tube och wake board! Det är så otroligt kul att åka! Dessutom så rör man ju på sig utan att igentligen tycka att det är jobbigt :D

Ni får ha en trevlig söndag bruuuds!

puss
/Fia!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fläskfian

Hej Jag har skapat denna blogg enbart för att jag ska gå ner 20 kg med Camebridge soppor och motivera mig själv.

RSS 2.0