Hemsk natt, hemsk morgon!

Godmorgon mina viktkämpar!

Jaha då var vi där igen jag somnade serriöst vid 03.30! Helt sjukt! Men jag klandrar kaffet jag drack 19.00 och att jag  sover till 11.00 på dagarna. För er nya läsare så är jag både tjock och arbetslös.. Puh. Men om jag ska vara ärlig så mår jag väldigt bra med det. Alltså jag vill ju jobba och söker massa jobb. Men det jag menar är att jag inte känner mig dålig. Tvärtom så unnar jag mig att söka jobb jag verkligen vill ha som är roliga och utmanade. Jag unnar mig att gå ner i vikt för att få en hälsosam sommar. Det enda förutom att gå ner 20 kg och få ett jobb är att ta körkort. Men det fixar jag lätt som en plätt. Sen ska jag och min smala kropp glida runt i en cab.. Spelar ingen roll vilken bara man kan känna vinden i håret. Helst en Rosa!

Dieten:
Dag tre. Enligt Camebridge kuren själva så ska detta vara den värsta dagen. Men tidigare har jag upplevt att dag 4 är värre Men alltså fyfan va jag va hungrig när jag vaknade. Yr och hungrig. Men jag var inte sugen på någon mat eller frukost bara att få fylla magen med något skulle duga. Annars kan jag uppleva det tvärtom. Att jag inte är hungrig men jävligt sugen på mat/godis eller  nått annat ätbart. Då föredrar jag nog det alternativet jag befinner mig i nu. Idag så öser regnet ner här i Eskilstuna och jag som tänkte springa en mil ;P eller inte. Jag tänkte iallafall gå en sväng men struntar nog i det. En liten sambo fågel visskade i mitt öra att vi ska åka till Västerås och gå på Erikslund och shoppa i eftermiddag. Jag får väl gå lite extra där :) Juste på tal om sambos så är mitt tips om man är hungrig när man går på diet att ha sex. Härligt underbart vackert sex med den man älskar, gillar eller med sig själv det går hur bra som helst. Så nu får min sambo bara ställa upp på mina krav, men jag tror att han gillar det ;) Det är avkopplande samtidigt som man helt kopplar bort tankarna från dieten. så njut av de Tjejor!

För er som tvivlar så är det inte jag på bilden! Så bra fungerar inte Camebridge kuren ;)

Jag har stora problem med att ladda upp bilder här till bloggen. Jag har massor av bilder jag vill dela med mig till er. Bilden bara laddar och laddar sen står det att de har blivit något fel med uppladdningen. Men jag ska försöka igen. Är det någon som vet vad det kan bero på?



Nej men se på fan!
det gick att ladda upp i dag!
Här få ni en riktig skogaholmslimpa till morgon kaffet!
GOD MORGON!


Puss / Fia!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fläskfian

Hej Jag har skapat denna blogg enbart för att jag ska gå ner 20 kg med Camebridge soppor och motivera mig själv.

RSS 2.0