Hoppsan vilken slarv-Lisa

Så då är jag tillbaka hemma i trygghet. Blir så sjukt stressad av att vara i sthlm. Ja jag åt och drack i går så jag tänkte sammanfatta lite hur det gick.

08.00 vaknar
12.00 tar bussen ner på stan och går omkring i stan 1 timme
14.00 tar jag tåget till sthlm och äter en nu nutrilett bars.
15.00 går runt på stan i sthlm.
18.00 äter sallad med bröd
under hela kvällen dricker jag vitt vin
20.00 ser maskinen spela på grönan.
21.00 äter en mjukglass
22.00 åker till utestället "trädgården"
02.00 åker hem och äter en baguette

12.00 vaknar och äter två smörgåsar och kaffe
15.00 åker hem
19.00 äter pasta sallad med grillad qournfile

Detta har jag gjort och ätit idag och igår. Jag vet att det va lite överdrivet med glass och grejer.
Jag ska äta två soppor i morgon och grilla i morgon kväll. Jag ska också försöka gå 1.5 timme.
Men på måndag är jag tillbaka till soppor 5 veckor! Jag lovar!


puss
/Fia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fläskfian

Hej Jag har skapat denna blogg enbart för att jag ska gå ner 20 kg med Camebridge soppor och motivera mig själv.

RSS 2.0