Inge bra nu.

Puh denna dag blev inte som jag tänkt mig. Jag är nere, trött tjurig och hungrig. Kostigt som tusan. Men kan det vara för att jag fick min mens idag?
Att man blir hungrig alltså?
HUr som hellst så har jag och min sambo donat och fixat i trädgården.
Gud den är helt underbar att vara i. Lugn, lummig och mysig.
Men jag önskade att jag orkade mer. Men slitet i veckan tar väl ut sin rätt.
Nu känns det som att det alltid ska vara så :S
Trött på cambridge skiten nu, fy fan va jag vill äta. Men jag vet ju att det bara är idag som jag har kännt såhär. 
Jag ska hålla ut om det så är det sista jag gör. Kan vara extra jobbigt när man är ute och alla grannar grillar och har trevligt med mat och vin. Usch vill bara gråta uder täcket.
Ska sätta på någon feel good film nu och dricka lite te. Förresten så udrar jag om någon vet om det är några kcal eller tillåtet att dricka sweet chai te från yogi tea? det innehåller:

Lakritsrot*, kakaoskal*, grönmynta*, fänkål*, anis*, ingefära*, pepparmynta*, brännässla*, kanel*,
chilipeppar*, kardemumma*, kryddnejlika*, svartpeppar*.





Jag älskar detta gröna tea men vill inte riskera att komma ur ketosen. PUH!
Ne just ju kör jag på svart te med svartvinbärsmak från Lipton. Det måste ju fungera!

Hur gör ni sopptjejer när ni unnar er teer som man faktiskt får drick?

Puss
/Fia


Kommentarer
Rachele

Kan du inte tipsa om feel good filmer?



Håll ut snart är det lättare och då kommer du vara glad att du höll ut :-)

Jag dricker grönt te och sen har min pulverdistru8itör fixa fram ett te som de säljer kolla upp om cambridge kanske också säljer te.

2012-05-26 @ 18:42:22
URL: http://nogg.se/rachele


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fläskfian

Hej Jag har skapat denna blogg enbart för att jag ska gå ner 20 kg med Camebridge soppor och motivera mig själv.

RSS 2.0