Ja och jäklar!

Då har det gått en vecka och jag slarvade ju i lördags men tycker jag har hämtat mig helt ok från det. Kände mig inte hungrig igår men det är lite värre idag. Jag åt rent igår, ska göra det idag och imorgon! Bilder kommer lite senare idag hur det har gått första veckan!


Men nu till ett annat problem...
Min väninna smsade och frågade om jag ville följa med och kolla på Maskinen på grönan och ha en efterfest med dom. Vilket jag verkligen är sjukt taggad på men FUCK! Jag som hade ställt mig in på att köra ren kur nu hur länge som hellst! Men dom börjar spela 20.00 och man kan ju inte dricka på grönan dom slutar väl spela runt 22.00 och sen tar vi oss till trädgården och är där 23.00 och sen är det fest. Jag känner ju mig tvungen att dricka alkohol! Jag vill faktiskt inte men jag vill inte heller säga att jag går på soppor till henne.
Hur ska jag göra?
Isf vad ska jag dricka?
Jag har ju klarat av att komma in i dieten igen och detta är ju bara början så om jag tar mig en frikväll och träna bort det dagen efter så borde jag ju vara fine?
Men hur kommer jag att reagera?
Kommer jag somna?
Många frågor inga svar.

Men jag känner ju så här att livet är för kort för att inte göra det man vill. Det handlar om en kväll och sen har jag ju massor av veckor på mig att komma tillbaka jag har ju iallafall börjat. Jag har ju ett önskemål och det är att väga 55kg på midsommar. Det hade varit super! Men då lär jag börja röra på mig också!



Kommentarer
Vera

Jag vet hur du har det och jag hade inte gått....går själv på slanka dieten,det är skit jobbigt men så värt det OM man följer det,allt eller inget är lite av mitt motto:) Varför kan du inte säga till din vän att du går på sopp diet?! Kram

2012-05-14 @ 22:17:31
Fia

Tack för stöd och tips. Hoppas att det går bra för dig! Jättebra inställning och jag vet att det lönar sig att följa den slaviskt men jag känner att efter den sorgen och så som jag haft så behöver jag ha det lite roligt. Men Jag ska försöka väga upp det med massa motion idag och i morgon. Samt att försöka om jag kan dricka så lite som möjligt helst inget alls. Jag kan inte säga något till henne för då blir det ett jävla liv om att jag borde börja träna och att jag inte ska fortsätta osv. Jag orkar inte det just nu. Min familj vet och självklart min sambo men jag vill inte säga till några fler. Hoppas att du kämpar på och når ditt mål. hör gärna av dig hur det har gått! Kram/Fia!

2012-05-15 @ 10:35:47
URL: http://flaskfian.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fläskfian

Hej Jag har skapat denna blogg enbart för att jag ska gå ner 20 kg med Camebridge soppor och motivera mig själv.

RSS 2.0