Lat, Nej jag är bara TRÖTT!

Fan nu måste jag få gnälla lite!
Jag va i morse ute och gick med min sambo och hans hund i 1 timme. Sen kom jag hem drack lite kaffe. Har sedan dess ca 2timmar varit ute i trädgården och klippt gräs, såga ner träd och krattat. Jag går in för att orken tog helt enkelt slut iochmed att jag har noll näring i kroppen. Vad säger fanskapet till sambo jag bor med att jag är lat, LAT?! han kan alltså inte fatta att jag är trött? Han vet ju att jag går på soppor och att han ska stötta mig men vafan jävla idiot kille. Sen när han nu kommer in till datorn lägger han kommentaren " JAha, man kunde ju gissa var man skulle hitta dig" Alltså vafan kom igen! som om nu inte det räckte så åker han och köper pizza!!!!
Är det någon som förstår mig? eller har en sambo som är lika jävla pantad i huvudet som min?

Här är jag Latmasken Fia.. enligt min sambo!


BTW nu ska jag ta dagens första soppa... magen skriker efter mat så jag gör bäst i att lyda.
puss
/Fia




Kommentarer
Linnea nylander

vist fan är det taskigt av en sambo att gå och köpa pizza när han vet att man bantar och inte får äta det. det var precis vad min gubbe gjorde i förrgår.

Dom vet inte vad dom pratar om när dom säger att vi är lata. vi är bara trötta.

2012-05-17 @ 09:11:19
URL: http://firestars.blogg.se/
Fia

Hej ja dom kan tydligen inte fatta att dom ska stötta och inte tvärtom. Typiskt karlar, men skönt att veta att man inte är ensam om att ha en puckad partner.



Men kämpa på tjejen!

Puss

Fia

2012-05-17 @ 20:50:41
URL: http://flaskfian.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fläskfian

Hej Jag har skapat denna blogg enbart för att jag ska gå ner 20 kg med Camebridge soppor och motivera mig själv.

RSS 2.0