Lite bilder och uppdatering


Ja då har jag fått mitt första sammanbrott och börjat bråka med min sambo om hurvidare vi ska göra en stenmur eller inte.. Han blir dessvärre ett krigsoffer i kampen mot min fettma.  Lätt huvudvärk och irritation men ingen extrem Jag-gråter-hunger. Så detta ska nog gå bra :D


Jag Har glömt att skriva lite om hur jag ser ut i kroppen tidigare så jag gör det nu

Längd 162cm
vikt: Ca 75kg
midja: 103 cm

Jag har också haft problem med att uppdatera bilder på mig själv. Men jag lyckades få upp en på min rygg
se och njut för snart är ryggvalkarna ett minne blott. Sen att jag har ett par urtvättade mammatrosor på mig görinte det hela snyggare. min putmage med byxrand får ni oxå ;)
jaha och här hade vi två ytterligare bröst på ryggen.. ja så ser jag ut nu..


Kommentarer
Hot Mama

Hej, vad spännande det ska bli att följa dig! Jag kämpar också, sedan 2 veckor. Dock inte mot övervikt, utan mot sockerberoende och latmasken... =)

2012-05-07 @ 20:02:24
URL: http://hotmama.blogg.se/
Fia

Va roligt! Hoppas att det börjar lätta lite för dig nu efter 2 veckor och att hungern inte är så påtaglig. Ja socker, älskade hatade socker.. uff! Lycka till nu :)



/Fia

2012-05-07 @ 20:06:38
Sara

Modigt av dig att lägga upp bilder, kämpa på! Jag kör också Cambridge!

2012-05-08 @ 09:52:56
URL: http://fatandthecity.wordpress.com/
Fia

Hej sara! Tack. Det är för att jag själv ska få en spark i arslet men oxå för er som läser att ni ska kunna se skillnad vecka efter vecka. Men det är därför jag inte visar mitt ansikte eftersom jag inte har så stor lust att mina grannar eller vänner ska se min halvnakna kurviga kropp :) Härligt kämpa på :)

2012-05-08 @ 10:27:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fläskfian

Hej Jag har skapat denna blogg enbart för att jag ska gå ner 20 kg med Camebridge soppor och motivera mig själv.

RSS 2.0