Något för händerna.

Det viktigaste man kan göra när man går på soppor det att alltid ha något för händerna. Alltså alltid hitta på något och ha något att göra. Idag va jag ju som jag skrev ute och gick en lång promenix. Efter det så läste jag lite pepp bloggar. När min Sambo kom hem vid 16.30 så röjde vi bort grenar och pinnar från buskar och träd som vi haft på tomten. Så jäkla kul att pyssla på gården tillsammans :D Fysiskt arbete med den man älskar är sjukt bra. I morgon ska jag fokuser hela dagen på att gräva upp en stig på tomten som ska leda fram till våran eldplats.

Annars har det gått bra med att inte äta jag känner mig hungrig nu men btar det med massa vatten :)
Jag har bara ätit en soppa idag och ska snart äta min andra. Min tredje tar jag som chokladshake till nån film i kväll.
Första och andra dagen går bra. Tredje så börjar man känna sig hungrig. Fjärde är ett helvete likaså femte. Sjätte dagen kommer man (läs jag) in i ketosen och livet får tillbaka sina färger. så i helgen är jag normal igen!
Jag kommer inte fuska denna gång utan bara ge järnet inte ens mineralvatten kommer förbi min mun.

Nu ska jag bara lägga mig på soff locket och njuta med en inrednings tidning!

Puss på er!
/Fia


Kommentarer
Rachele

Härligt med promenix så där

Det fixar du fint



Sv: det är tungt men inget blir bättre för jag stoppar mat i minnen så då kan jag likabra fortsätta med mina påsar och vatten istället för att inte ta nåt

2012-05-22 @ 06:23:24
URL: http://nogg.se/rachele


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fläskfian

Hej Jag har skapat denna blogg enbart för att jag ska gå ner 20 kg med Camebridge soppor och motivera mig själv.

RSS 2.0