Nu är det Officiellt!

Så där ja nu har jag och min vän varit och köpt soppor för två hela veckor. Tänkte köpa en vecka med Grönsaks smak och en med Chaklad-mint mina två favoriter. Men choklad-mint va slut så det fick bli vanlig choklad. Eftersom man fick ett presentkort på 800:- på spa när man köpte för två veckor wiie :D Nu är det alltså officiellt jag har ätit den första soppan! Herregud bara 167 soppor kvar..

Just nu känner jag mig lite hängig. Men inte så farligt igentligen. Jag rökte en cigg för ett tag sen och mådde nå sjukt illa. Men det gick som tur över. Jag har bara kännt en hunger signal idag men jag är så inställd på att klara detta så nu jävlar.

/Fia


Kommentarer
Rachele

Lycka till.

Ett tips för att slippa illamående är att dricka lite vatten innan så inte magen är helt tom.



Jag kör också pulver sen en vecka tillbaka

2012-05-07 @ 19:38:07
URL: http://nogg.se/rachele
Fia

Va roligt att du tittade in. Ja jag dricker för mycket kaffe så det är nog boven i illamåendet dramat. Men tack fö tipset. Såg på din blogg att du oxå bor i E-tuna.. Jag med :D så jag är en pulverätande tjockis nära dig :) Hoppas det går bra för dig och att hungern ger sig snart!



/Fia!

2012-05-07 @ 19:50:20
Rachele

Jag är född och halvt uppvuxen där men sen många år bor jag nu i norra italien vilket också står med.

Handlar du hos D då?

Ska inte skriva namnet ifall du känner dig utpekad hon är bra henne kan du få mycket tips av liksom av den andra stora cambridge bloggaren från etuna.



Törs jag fråga vars du bor?

2012-05-07 @ 20:40:01
URL: http://nogg.se/rachele


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fläskfian

Hej Jag har skapat denna blogg enbart för att jag ska gå ner 20 kg med Camebridge soppor och motivera mig själv.

RSS 2.0