Så började veckan!

Så där ja dså va andra veckan på ren kur här. Förra veckan har gjort ett under på mig så jag hoppas att dessa 3 veckor och 2 dagar får ner mig i min favorit klänning som är väldigt liten :)

Diet:
Idag så har jag cyklat ca 1 timme fram och tillbaka till jobbet. Ingen promenad men jag går väldigt mycket i jobbet så det får räcka. Det enda jag reagerade på va att det små korta stunder kom enorma hunger "hugg" i magen? Jag blev skithungrig i 1 minut sen va det borta. Det hände ungefär 5 ggr under hela dagen så det va ingen fara. Något annat som jag också märkt är att jag inte tycker det är jobbigt att titta på mat eller människor som äter. Jag va på tårtkalas idag och drack såklart bara svart kaffe. Men jag va inte ens sugen på tårta eller mumsmums. Men jag har fått nån knäpp att jag måste lukte på saker. Som idag när min sambo åt mat från Max så va jag tvungen att lukta på hans pommes. Sen va jag nöjd. Lika så popcornen han åt i lördags. Jag trycker ner näsan och drar i mig alla dofter. Sen är jag nöjd. sjukt va?

Nu går det riktigt bra. Jag rasar i vikt och det är så kul att prova ny- gammla kläder som jag har "växt" ur, som jag nu kan ha :) det känns riktigt bra. Men jag vill verkligen kunna ha min kappa och klänningen men det tar nog en vecka till :D wiie jag är så glad och lycklig just nu. helt sjukt. Somnar med ett leende på läpparna.
Nu ska jag sova för i morgon är det shopping dag!

Puss
/Fia


Kommentarer
Rachele

Duktiga du som strunta i tårtan!



Kan du inte visa lite sifffror så vi med får hänge med i minskningen?

Vad vägerr du nu. Vs när du börja, vad mäter du nu vs när du börja?

Ibland är det tycker jag roligt och få se siffror så man kan se minskningen för foto ger inte rätt ibland även om man ser lite grann

2012-05-29 @ 07:00:22
URL: http://nogg.se/rachele


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fläskfian

Hej Jag har skapat denna blogg enbart för att jag ska gå ner 20 kg med Camebridge soppor och motivera mig själv.

RSS 2.0