Sol i sinnet

Hejsan hoppasan!
Dagen har gått hur smärtfritt som helst. Hungern är borta men såklart har jag ju ett enormt sug. Det jobbiga är när man tänker "åh hoppas det blir fint väder i helgen då kan vi grill" icke sa nicke, inte för mig. Jag får nöja mig med att ha sommaren att se fram emot.  Sen känner jag känner verkligen hur jag blir sporrad av att ha denna blogg och lägga upp bilder på mig själv. Få söta kommentarer är också jätte uppskattat. vi måste klara detta tillsammans tjejer! Men något som man aldrig får glömma är att kvinnor är vackra smala som tjocka. Jag slänger upp en snygging som visste va kurvorna skulle sitta :)



Dags för soppa nr 2 för dagen! Ja jag vet skit kasst att inte hålla mig till ordentliga tider. Men ska jag göra detta så måste det ske på mina villkor. Iallafall första veckan sen kommer jag äta frulle och lunch på vanliga tider!
För att krydda på mitt enorma sug så ska min sambo åka och köpa hamburgare med pommes.. FY FAN FÖR DIG SAMBO! men men.. jag har ju haft mitt roliga med friterad mat.

Nu ska jag äta Grönsaksoppa. Det ända jag äter! Hörs senare!

Puss
/Fia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fläskfian

Hej Jag har skapat denna blogg enbart för att jag ska gå ner 20 kg med Camebridge soppor och motivera mig själv.

RSS 2.0