Tisdagen

Hej. Jag vaknade i morse och tänkte jag orkar inte ta någon promenix idag. Bara en snabbsväng med hunden. Min kompis kunde inte låna någon bil så vi kom inte iväg till Västerås. Men det gick bra ändå för vi gick ner från skogstorp till stan med lite virrvarr vilket tog oss nästan 2 timmar haha. Men gud va det är härligt att gå med en kompis. Känns som man sitter och fikar när man egentligen är ute och motionerar! Jag tog ingen soppa i morse och kom hem 17.30 så jag tog min första soppa då min andra 20.00 min tredje 22.30 puh! nu är jag mätt :D Ska krypa ne hos älskling och läsa Camilla Läckbergs Fyrvaktaren. En liten krimmis innan sömn är inte fel.

Natti!
Puss/fia!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fläskfian

Hej Jag har skapat denna blogg enbart för att jag ska gå ner 20 kg med Camebridge soppor och motivera mig själv.

RSS 2.0