Tröghet.

Dieten:
Igår kunde jag sova bättre än nätterna innan. Nu börjar jag också känna mig mer utmattad. Jag har det jobbigt när jag ska gå upp för backar eller trappor och känner att huvudet och kroppen är tunga. Usch.. Nu är jag hungrig också på riktigt! Jag vet att man inte ska ta ut något i förskott men jag provade byxorna i dag som jag ofta har på mig och dom sitter svintajt så jag blir alldeles svettig och yr... FAN! Inte nog med det ska jag och hälsa på min farmor idag som ligger på dödsbäden så detta blir en skitdag. Den enda ljusglimten är väl att jag tror att dimman kommer att lätta lite tills i morgon.. Uff..Kan jag inte bara få sova bort den här dagen?

Jo juste något mer som blir lite kul idag ärt ju att det kommer hem en lyftkran till oss och ska lyfta bort stora stenar från tomten och lägga dom på kanten av tomten i en rund cirkel så att vi kan ha en stor läger eld!! Kan tänka mig att ni som läser tycker det låter skitfult, Men jag slänger upp en bild när det är klart

Jag blir helt jävla tokig också på att jag inte kan ladda upp bilder utan att det går skit trögt :S

ne måste gå nu så jag hinner träffa Farmor <3

/Fia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fläskfian

Hej Jag har skapat denna blogg enbart för att jag ska gå ner 20 kg med Camebridge soppor och motivera mig själv.

RSS 2.0