Tung..

Godmorgon världen.. Vaknade nyss.
Mitt huvud känns som om jag skulle ha sovit i en tryckkokare hela natten. Det trycker i pannloben och jag känner mig trött. Fattar inte varför jag inte får någon sömn?
Juste drömde ju om att bloggen kom i tio i topp på blogg.se och att det skrevs om den i tidningen och på bild va min tjockmage. Mamma kännde igen magen och alla fick reda på att det var jag som hade bloggen:
"men gud Fia det är ju din tjocka mage i tidningen!! är det du som är fläskfian!?"
Om hon blev stolt eller skämmdes förtäljer inte drömmen.

IDAG SKA JAG ÄTA!! WIIE! men dock med måtta. Jag ska försöka äta så lite som möjligt och dricka så lite som möjligt. Men jag har iaf läst mig till att vitt torrt vin is the shit om man vill dricka det "nyttigaste" alkohol alternativet. Jag och min väninna ska shoppa lite i Sthlms innerstad innan vi drar hem till henne på Tyresö ochäter sallad och lite vin. Myspys!
Men i morgon är det hårda bud igen!

Min sambo tycker det syns mycket på mig nu att jag har tappat. Magen känns plattare än vanligt :)
Men det har ju bara gått 1v och 3 dagar och jag har fuskat 1 gång redan. Men jag klarade ju av att fuska och komma tillbaka gjorde jag inte det?


Ne nu ska jag dricka lite kaffe så jag får upp dom här svällda ögonlocken of mine!



som sagt god morgon!

puss
/Fia!


Kommentarer
Hot Mama

Hahaha, det är inte illa att hamna på topp 10! Mamma blev säkert stolt!! :D



Ha en härlig kväll!

2012-05-16 @ 10:32:49
URL: http://hotmama.blogg.se/
Fia

Haha nej verkligen inte speciellt inte när det kommer i tidningen. Haha hon ser precis ut som mig i kroppen men hon bär fläsket med stolthet haha :D hur går det för dig med ditt sötsug?



Kram

Fia

2012-05-16 @ 10:59:59
URL: http://flaskfian.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fläskfian

Hej Jag har skapat denna blogg enbart för att jag ska gå ner 20 kg med Camebridge soppor och motivera mig själv.

RSS 2.0