Vill bara visa hur fort det kan gå!

Hej ni vet mina jeans bilder som jag envisas med att lägga upp här ska ni få ytterligare samma par jeans:

19 maj 2012



28 Maj 2012 (9 dagar senare)



31 Maj 2012 (4 Dagar senare, då räknar jag med den 28 onde)


Denna bild tog jag för 15 minuter sen. Men fatta va fort det går på 4 dagar! Jag ska fortsätta lägga upp bilder på samma jeans även om dom blir för stora :) Jag letar och letar efter vad det är för storlek på dessa med det står bara size 5. Vet inte riktigt vad det betyder. Någon kunnig som kan ge mig nå mått?
Hursom hellst så kanske det är skittråkigt för er läsare att se min kropp i samma jeans dag efter dag med jag lägger mest upp det för att visa hur fort det går på Cambridgekuren.
Jag ska nog väga mig ikväll :)

Puss
/Fia


Kommentarer
Amanda

Hej hitta hit via google o måste säga att det syns skillnad. Hur mkt har du gått ner o på hur lång tid? Jag börja min pulverresa igår peppa mig gärna

2012-05-31 @ 18:55:50
URL: http://amandasnyaliv.bloggo.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fläskfian

Hej Jag har skapat denna blogg enbart för att jag ska gå ner 20 kg med Camebridge soppor och motivera mig själv.

RSS 2.0